't Loket werkt voortaan op afspraak

ingevoerd op 20-05-2015

’t Loket werkt vanaf 1 juni op afspraak. Daarvoor is de telefonische bereikbaarheid van ’t Loket uitgebreid: op maandag, dinsdag en donderdag van 09.00 tot 12.30 uur zijn consulenten telefonisch bereikbaar voor een (kort) advies, informatie en waar nodig het maken van een afspraak. Het telefoonnummer van ’t Loket is (013) 534 91 91. De huidige inloopspreekuren vervallen vanaf 1 juni.

 

Naast telefonisch contact blijft de mogelijkheid bestaan om een mail te sturen: info@loketgoirle.nl voor advies, informatie of het aanvragen van een afspraak. Dat kan overigens ook via het contactformulier op www.goirle.nl/loket. Als u uw gegevens achterlaat, neemt ’t Loket contact met u op.

 

Waarom op afspraak?

Met de nieuwe taken van de gemeente per januari hebben meer inwoners behoefte aan contact met ’t Loket. Hierdoor ontstaan er soms lange wachttijden tijdens de ’inloopspreekuren’. Dat vinden de gemeente en de medewerkers van ’t Loket geen goede zaak. Vandaar de keuze voor deze oplossing: geen inloopspreekuren meer en in plaats daarvan verbeterde bereikbaarheid per telefoon op vaste tijdstippen. Zo voorkomen we onnodige wachttijden voor inwoners. En houden de consulenten meer tijd over voor persoonlijk contact en (advies-)gesprekken.

 

Tip: check altijd even de website als u contact zoekt met ’t Loket: www.goirle.nl/loket

 

 

Logo 't Loket Logo 't Loket