PROMO-BEURS

Zondag 2 november van 10.00 tot 17.00 uur in CC Jan van Besouw

Jolanda Bogaers van Beau Talen (Taleninstituut Bogaers bv)

Waarom neemt u deel aan de Promobeurs?
Wij als Beau Talen nemen deel om meer onderlinge collegiale en lokale samenwerking te bewerkstelligen en voor meer regionale aandacht voor onze bijlessen Frans en andere talen.

Wat zijn de voordelen voor u als ondernemer om deel te nemen aan de Promobeurs?
Meer betrokkenheid met elkaar en het creëren van een breder netwerk.

Wat verwacht u van de Promobeurs?
Een gezellig samenzijn en “het local feeling” gevoel.

Heeft de Promobeurs een regionale betekenis?
Zeker, er wordt veel bekendheid aan gegeven. Zo kun je makkelijker een beroep doen op elkaars expertise.

Hoe frequent moet volgens u de Promobeurs georganiseerd worden?
Een keer per jaar is voldoende.

Wanneer is de Promobeurs voor u geslaagd?
Bij voldoende bezoekers en animo in een gezellige sfeer.

Wanneer is de Promobeurs voor de consument geslaagd?
Indien men nieuwe ideeën opdoet en geïnspireerd wordt door leuke aanbiedingen.

Waarom zou de consument naar de Promobeurs moeten komen?
Er wordt veel online gezocht en gekocht. De Promobeurs biedt juist interactie en directe contacten met de ondernemers zelf. Dit nodigt uit om juist dààr advies in te winnen. Iets wat online niet kan!

Hermy Fronimakis van Restaurant Blauw

Sinds oktober 2013 is restaurant Blauw in de Kloosterstraat gevestigd. We hebben inmiddels een groep vaste gasten. We zijn nu toe aan uitbreiding hiervan. De Promo-Beurs komt daarom op het perfecte moment. We kunnen ons product dan laten proeven aan een publiek, dat misschien niet weet dat restaurant Blauw in Goirle gevestigd is. Nooit eerder hebben we op een beurs gestaan of aan een Hap-Stap evenement meegedaan. We ervaren dit als een nieuwe uitdaging, zulke dingen maken het ondernemen zo mooi. We komen zelf niet uit Goirle, daarom is het ook nog leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Zowel collega ondernemers als toekomstige gasten, de beurs bestaat uit uiteenlopende branches dus voor iedereen wel een interessante stand. En natuurlijk niet te vergeten de heerlijke hapjes tegen een gemoedelijke kennismakingsprijs. Als we niet aan de beurs zouden deelnemen zouden we zeker een kijkje gaan nemen.

René Hazenberg van SNS bank Goirle

1. Waarom neemt u deel aan de Promobeurs?
Om aan het Goirlese publiek te laten zien dat we als SNS ook prima in staat zijn om de zakelijke klant (speciaal de ZZP-er) van dienst te zijn (o.a. ZZP-pakket: betalen-sparen-verzekeren, waaronder internetsparen tegen 1,40%).

2. Wat verwacht u van de Promobeurs?
Op een professionele manier in aanraking komen met collega ondernemers, zowel andere deelnemers als ook met bezoekers.

3. Heeft de Promobeurs een regionale betekenis?
Neen.

4. Hoe frequent moet volgens u de Promobeurs georganiseerd worden?
1 x per 2 jaar.

5. Wanneer is de Promobeurs voor u geslaagd?
Als er voldoende gepubliceerd wordt en bezoekers komen die hun visitekaartje (zakelijk) achterlaten.

Martin de Jong van Ace Media Reclame

1. Waarom neemt u deel aan de Promobeurs?
Wij als Ace Media Reclame doen mee aan de Promobeurs om te laten zien wie wij zijn en wat wij allemaal kunnen. Reclame is een ruim begrip, van een simpele snijtekst tot een volledige carwrap of het ontwerpen van een logo, drukwerk tot uitgebreide website- of shop. Wij hopen de bezoekers en andere ondernemers te overtuigen van onze kwaliteiten.

2. Wat zijn de voordelen voor u als ondernemer om deel te nemen aan de Promobeurs?
Om aan collega- ondernemers en publiek opnieuw te laten zien wat wij allemaal in huis hebben. Wij merken dat veel bedrijven niet precies weten wat er allemaal mogelijk is bij Ace Media Reclame. Veel bedrijven reageren: doen jullie dat ook? Dat wist ik helemaal niet!

3. Wat verwacht u van de Promobeurs?
Wij verwachten dat er veel bezoekers en collega-ondernemers uit de regio deze beurs gaan bezoeken, en een sfeervolle dag van gaan maken.

4. Hoe frequent moet volgens u de Promobeurs georganiseerd worden?
Wij zien de Promobeurs als een jaarlijks terugkerend evenement, wat elk jaar gaat groeien. Zowel in het aantal deelnemers als in het aantal bezoekers.

5. Wanneer is de Promobeurs voor u geslaagd?
Als we hebben kunnen laten zien wat er allemaal mogelijk is in de reclame wereld. Er gebeurt veel meer als men denkt.
Jolanda Bogaers van Beau Talen Jolanda Bogaers van Beau Talen
Hermy Fronimakis van Restaurant Blauw Hermy Fronimakis van Restaurant Blauw
René Hazenberg van SNS bank Goirle René Hazenberg van SNS bank Goirle
Martin de Jong van Ace Media Reclame Martin de Jong van Ace Media Reclame